عاشق دیوانه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





انتظار عاشق



منتظرت میمانم

میدانم که دیگر باز نخواهی گشت

هرچه که بود دیگه گذشته و زمان اون رو پشت سرگذاشته

میدانم که دیگر باز نخواهی کشت

اون چیزی که بین ما اتفاق افتاد

دیگه هرگز تکرار نخواهد شد حتی اگر هزارسال هم بگذرد

کافی نیست واسه فراموش کردن تو وخاطراتت رو از ذهنم محو کردن

و اکنون من اینجا هستم

تلاش میکنم که دره ها را به شهر بدل کنم

اسمان و دریا ها را در هم بیامیزم

میدانم که من اجازه دادم وباعث شدم که از من بگریزی

میدانم که تو رو از دست دادم

هیچ چیز دوباره مثل قلب نمیشه

هزار سال میتونه کافی باشه که منو ببخشی

من اینجا هستم عاشق تو...

از نفس افتاده زیر باری از عکسها و البوم ها

وسایل وخاطرات لحظات با تو بودن

نمیتونم درک کنم

دارم دیوونه میشم

دست و پامو گم کرده ام

نامه هایی که نوشتم هرگز نفرستادم

مهم گذشت زمان است و وفاداری من به تو

و اینکه هزار هزار سال کافی است برای عشق ورزیدن

اگر هنوز درباره من فکر میکنی مطمئنا میدونی که هنوز منتظر تو هستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط احد در 22:41 | |